Har købt en Sarcophyton er da nogen da kan hjælpe

Postet under : Saltvandssiden.dk - Nybegynder
Visninger : 1598

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Pernille77 (Inaktiv) - 28/09-2012 15:12 28/09-2012 15:12
Har købt en læder koral som vist hedder Sarcophyton fant jeg lige frem til på google som skulle være en god begynder koral sat den i og den åben sig også var bare en anden farve ind i butikken er lilla med grønnen polypper og nu her Idag og igår er den helt åben men de der polypper kommer ikke frem ????

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger NicklasR (Inaktiv) - 28/09-2012 16:58 28/09-2012 16:58
har selv sådan en, den er en rigtig hårdføre hvad angår fosfat, nitrat osv! min var ligesom din de første par uger hvor den ikke kom ud med polypperne.

Men kan også være belysningen i butikken hvor den stået har været anderledes og fået lidt mere farve ud af den.

Med min nye belysning bliver min lidt rødbrun med grøn fluoro på dens polypper ser rigtigt godt ud.
Her er et billed af min. kameraet kan bare ikke registere alle farverne så godt. det er meget lysere i virkeligheden og ikke så meget blåt.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Pernille77 (Inaktiv) - 28/09-2012 22:42 28/09-2012 22:42
Ja den ser flot ud men min var åben og de der ploypoen kom også frem de første par dage men nu den bare åben uden de der ploypper men den ser fin nok ud lige ud over de ikke kommer frem så må bare gi den noget tid ;)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger NicklasR (Inaktiv) - 28/09-2012 23:38 28/09-2012 23:38
Ja, den skal nok klare sig, det helt sikkert. Du skal bare have lidt tålmodighed så går det nok :)
Bare giv den lidt tid så står den med dem ude hele tiden :)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger jacob_dastrup (Inaktiv) - 28/09-2012 23:49 28/09-2012 23:49
#1 dine koraller kan sagtens have en anden farve hjemme hos dig end de havde hos forhandleren uden at det betyder noget ;) hvis dit lys ikke er helt præcis som det din forhandler har over sine koraller som det du har, så kan det alene få dem til at se helt anderledes ud i farven ;) har en af min LPS som så lidt brunlig ud nogle steder hos forhandleeren den blev helt skrigende grøn hjemme i mit lys :P

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Pernille77 (Inaktiv) - 30/09-2012 18:51 30/09-2012 18:51
Ja den står super flot Idag og er rigtigt stor så da var ikke noget :) så nu nyder vi den og vores nye vidunder koral :) er der nogen af jer der ved om kloven fisken vil gå i den istedet for en anemone ? Syndes de liner meget hinanden :)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger jacob_dastrup (Inaktiv) - 30/09-2012 23:41 30/09-2012 23:41
ja dine klovnfisk kan sagtens finde på at "bo" i den istedet for en anemone ;) jeg har selv haft en hvor min fløjls klovnfisk angreb min hånd hver gang jeg kom i nærheden af den :P hvilket den os gør nu hver gang jeg kommer i nærhed af dens hule eller min boble koral som den åbenbart er flyttet ind i :D så der er mange forskellig koraller som lovn fisk kan finde på at bo i ;) hammer koraller er der også mange der har held med at få deres klovnfisk til at flytte ind i :)

Annoncører
Annoncører