Rionequa og black bees

Postet under : Akvariesiden.dk - Andre akvariedyr
Visninger : 949

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger sira666 - 17/09-2013 18:52 17/09-2013 18:52
Indlægget er rettet 17/09-2013 18:52 17/09-2013 18:52 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

har sådan noget "Happy-Life RioNequa" som jeg tænkte på at bruge i mit 54 liters rejeakvarie... der står om det:

"Happy-Life RioNequa is a balances mixture of valuable humin compounds and tannning agents made of Almind-leafs, Alder Cones and others. Those are boosting up immune system of fish on natural base.
The strengthening of body's defenses supports healing of diseases, inflammations, injuries of mucous membranes and prevents gastro-intestinal diseases.
The preventive administration of Happy-Life RioNequa promotes the well-being of all ornamental fish coming from tropical waters, such as Discus, Angelfish, Paracheirodon. Happy-Life RioNequa is especially suited for the setting in period and care of black water-loving cichlides, Characidae and catfish. Your fish will show their thank for tender loving care with Happy-Life RioNequa with brighter colors, by greater disposition to spawn and a higher number of breed"

også står der man skal bruge 10 ml til 100 liter vand 1 gang om ugen...

spørgsmålet er... kan jeg bruge det i et akvarie med black bees uden der sker noget? tænker at bruge 1-2 ml i det 54 liters... bare for at vandet ikke er krystal klart...?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger sira666 - 17/09-2013 18:53 17/09-2013 18:53
sjovt at vandet er krystal klart hos mine "crystal black shrimp"(CBS) *doh*

Annoncører
Annoncører