Steindachneri

Postet under : Cichlider - Amerika - Sydamerika - Jordspiser
Visninger : 1345

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Niclas-wehlast (Inaktiv) - 18/11-2013 17:03 18/11-2013 17:03
hey

hva ville i smide sammen med G steindachneri overvejer lidt øksefisk og neon fisk så det er et "amazonas" akvarie

men hvad siger i kloge hoveder??

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger SAC - 18/11-2013 18:56 18/11-2013 18:56
Det kunne være en rigtigt flot sammensætning, og fiskene har jo nogenlunde ens krav til omgivelserne. Jeg er dog lidt bekymret for, om dine steindachneri vil kunne fange neonfiskene. Hvis de kan - så vil de gøre det. MÅSKE kan du sætte nogle små steindachneri sammen med neonfisk og så håbe, at de har vænnet sig til dem i takt med, at de vokser.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Vandpjaskeren (Inaktiv) - 18/11-2013 20:28 18/11-2013 20:28
Det gik et stykke tid for mig, indtil de kunne gabe over neonfiskene, så var der pludselig ikke flere neonfisk :(

Nu har jeg G. Pellegrini + G. Tapajos Red heads, som endnu ikke udvokset. En velmenende AS bruger foreslog mig at købe en flok citrontetra fordi de var dels ikke er finnebidere og dels højryggede og derfor måske ikke kunne gabes over. Jeg købte 30 på messen i køge og har 3 tilbage.... det var godt de var billige - men alligevel...

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Niclas-wehlast (Inaktiv) - 19/11-2013 20:29 19/11-2013 20:29
okay tak for responsen. kan godt se de neon fisk vil ende som foder. men har kigget på unger på 6-7cm men akvariet skal lige køre en uges tid endnu inden jeg smider noget i. vil gerne være på den sikre side.

har i nogen forslag til hvad jeg evt kan smide i? tænker om øksefiskene os vil blive ædt med tiden?

Annoncører
Annoncører