Vellykket Ca, hvordan?

Postet under : Cichlider - Amerika - Mellemamerika
Visninger : 1064

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Lotte M. (Inaktiv) - 04/01-2014 11:20 04/01-2014 11:20
Jeg overvejer at købe et 720 l, gl. Model, indrette det med større sten (flodbiotop), hvor jeg gerne vil have CA cichlider. Jeg er meget fascineret af V. Synspila, H/C. Persei og C. Salvini. Så vidt jeg kan læse mig til, kræver hver art mindst 720 l hvis man holder dem som par, men hvordan forholder det sig hvis man kun har een af hver? Vil de kunne gå sammen uden at flå hovedet af hinanden, eller er det helt hen i hegnet?

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Lotte M. (Inaktiv) - 05/01-2014 10:09 05/01-2014 10:09
Jeg må hellere lige uddybe hvad jeg mener med vellykket :) jeg syntes det er uskønt at kigge på fisk der bliver jaget rundt eller konstant sidder og gemmer sig af skræk. Er klar over at een vil være den stærkeste, og at der vil være magtkampe indtil denne er fundet, men herefter ønsker jeg at fiskene kan omgåes hinanden. Kan det overhovedet lade sig gøre med den slags cichlider? Hvordan bærer i jer ad med at bevare harmonien?

Annoncører
Annoncører