Nogen der kan hjælpe mig?

Postet under : Cichlider - Amerika - Mellemamerika
Visninger : 1007

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Frigg (Inaktiv) - 14/01-2014 19:26 14/01-2014 19:26
Hej. Jeg har overtaget et akvarie med nogle cichlider. Jeg har aldrig haft sådanne fisk før og aner intet om det. Men vil gerne lære ;) hende jeg fik det af skriver til mig at det er zebracichlider og elfenbenscichlider. Der er også en lille gul/grøn cichlider som jeg ikke ved hvad er for en. der er ro og orden og de yngler meget. De graver i sandet og har huler. Mine spørgsmål er så følgende: hvor stammer de fra? Og er der nogen andre med mere farve der kan gå sammen med dem jeg har? Hvor mange fisk pr liter eller hvor mange må der være i et 145 l akvarie? (Jeg har dog planer om at få et større akvarie med tiden)
På forhånd tak for svar og jeres tid.
Hilsen Bettina

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Frigg (Inaktiv) - 14/01-2014 19:38 14/01-2014 19:38
Rettelse. Den lille fisk er gul med en sort stribe og så skinner den blå nogen steder. Ikke grøn

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Administrator scn - 14/01-2014 19:40 14/01-2014 19:40
artsbeskrivelsen (elfenbens cichlide er det samme som zebra cichlide, bare uden striber):
Internt link http://www.akvariefisk.dk/species/show/?ArtID=14115

Jeg vil sige du har rigeligt med fisk.

Annoncører
Annoncører