Thorichthys Ellioti spørgsmål!

Postet under : Cichlider - Amerika - Mellemamerika
Visninger : 1132

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Anders_t_j (Inaktiv) - 14/02-2014 13:42 14/02-2014 13:42
Hej AS,

Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig 6-10 Ellioti! I den forbindelse har jeg en række spørgsmål som jeg håber i vil svare på :)

1, Jeg har pt 3 fem bånds barber, RCS og 2 voksene og 2 unge ansistrus maller, vil er kunne blive i akvariet?

2, Da mit ene lysrør er sprunget skal jeg have købt nogle nye, hvilken er bedst til Ellioti (farve osv)?

3, Når jeg har fået dannet et par ud af flokken vil jeg selvfølgelig skille mig af med de resterende, hvornår er de "store" nok til det er sket (størrelse / alder?) og er man i tvivl om det?

4, Hvilket foder skal jeg anskaffe mig (syntes det er uoverskueligt, granulat, sticks, flagefoder??) vil jo kun de små kræ det bedste!

5, Jeg har overvejet at købe en foderautomat ( Eheim 3581, duer den? Jeg har heldækkende amaratur så bliver jeg nød til at skærer i det, for at den kan være der?)?

6, Jeg vil gerne have mit kommende par til at yngle, noget Info om det? Forhold? Do's and dont's?

7, Lidt off Ellioti topic, men jeg har en del flydeplanter og 3 plastic planter, det er lidt sorte alger på plastic planter og min pumpe, hvad skyldes det og hvordan kommer jeg det til livs?

Jeg håber i kan hjælpe, hvis i ellers har noget generelt jeg skal vide, så fyr endelig løs!

Venlig hilsen Anders

Annoncører
Annoncører