Rcs (red cherry shrimp)

Postet under : Akvariesiden.dk - Andre akvariedyr
Visninger : 653

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Pede-E - 11/12-2019 20:52 11/12-2019 20:52
Hej jeg har fået sat et artsbestemt akvarie på benene med RCS rejer.
Akvariet er 56l der er 3 rejer i 1 han og 2 hunner.

Jeg er lidt i tvivl om hvor ofte jeg burde fodre dem og hvad jeg burde fodre med.
Hvis man ser godt efter kan man se noget gennemsigtig svampelignede algehalløj på diverse trærode.
Spiser de ikke sådan noget? Biofilm?

Jeg venter på at mit skumfilter kommer med posten så derfor er der pt. Et lille eheim filter og pumpe sat til.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Banan Krokodille (Inaktiv) - 11/12-2019 23:20 11/12-2019 23:20
Udfra billedet er der ikke meget at spise i dit akvarium (endnu!) Du er dog så heldig at de spiser hvad som helst, så giv dem bare hvad du nu har. Det er en meget taknemmelig reje og spiser hvad som helst

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger d9ha - 12/12-2019 18:55 12/12-2019 18:55
3 rejer, kan ikke æde alverden, så vil ikke anbefale at fodre mere end en lille bitte smule en gang om ugen højest. Det du giver skal helst være væk i løbet at et par timer. giv evt. foderet i en glasskål, så er det lettere at se om der bliver spist op.

Annoncører
Annoncører