Specielt for saltvandsakvarister på Fyn og i Trekantsområdet

Postet under : Saltvandssiden.dk - Generelt
Visninger : 1906

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger leifkrarup (Inaktiv) - 22/08-2007 11:18 22/08-2007 11:18
Vi har jo nu på Fyn fået en lille saltvandsforretning. For mig er det en herlig ting da det nu ikke længere er nødvendigt at køre til Nordjylland eller Kbh. for at købe udstyr, fisk og koraller.
Forretningen drives af Jan Andresen (Malavijan) i Nr.Broby.
Jeg har flere gange handlet med Jan til min store tilfredshed. Jans politik er: Hvad jeg ikke har skaffer jeg til konkurencsdygtige priser og er du ikke tilfreds med det du har købt så bare kom med det igen. Bedre vilkår fås vist ikke.
Dette indlæg skriver jeg fordi jeg ønsker at vi også i fremtiden har en saltvandsforretning på Fyn, og det er derfor vigtig at vi som bor i området støtter Jan i gensidig interesse.
Lige nu indvier Jan sin nye indretning og indbyder folk til at komme på besøg i dag onsdag fra 19-21 og imorgen torsdag fra 12-21.
Det skal endvidere siges at Jan selv tager til Tyskland for at udvælge fisk og koraller...dettte betyder at hans dyr altid er sunde og i god form.
Jan opdaterer sin hjemmeside hver aften så man kan se hvilke dyr han pt. har på lager....som oftest med billeder taget i hans salgsakvarier.
Kik selv forbi hans hjemmeside.
Eksternt link http://saltvandfyn.dk/index.php/828892

Dette er ikke en reklame, men mine subjektive oplevelser som kunde hos Saltvandfyn og for at der ikke skal opstå misforståelser vil jeg lige understrege at jeg kun kender Saltvandfyn som kunde....jeg har ingen privat forbindelse til Jan.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
shrek - 22/08-2007 13:09 22/08-2007 13:09
vil også støtte op om ham selv om jeg bor i sønderjylland. Jeg ved der er andre som ´vil gøre det samme og købe ved Jan.
Hilsen Dennis

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Gambi (Inaktiv) - 22/08-2007 13:27 22/08-2007 13:27
jeg har da os købt ved jan og jeg bor på sydsjællan´d. og jeg må sige at det er god service han yder :)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger leifkrarup (Inaktiv) - 22/08-2007 14:29 22/08-2007 14:29
Super!.....lækkert at der er folk uden for Fyn som handler hos Jan.

Hilsen
Leif

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger mick - 22/08-2007 15:08 22/08-2007 15:08
Ja, jeg bor 7 min fra ham (i bil). Så for mig er det supernemt, og kommer der også ofte. Og har iøvrigt købt alt mit udstyr ved ham ;)

Mvh Mick

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger mieke.muzen (Inaktiv) - 22/08-2007 15:27 22/08-2007 15:27
har lige bestilt mit første akvarium ved ham. og jeg bor i odense.
også er også super glad for at jeg ikke skal til at kører til jylland for at købe fisk osv.
for så tror jeg ikke at jeg var startet med saltvands akvarium.
:e

Annoncører
Annoncører